luni, 12 aprilie 2010

Buna tot eu sunt:))

Deci sunt tot aceeasi vaniLLa plictisitoare care va chinuie cu My heart beats for a vampire si iubire in oglinda realitatii izbitoare:)
Probabil v-ati saturat de ficurile mele cu vampiri,dar ce sa-mi faci cand imi place sa scriu:) Acest fic v-a aparea dupa ce se va termina sondajul findca nu cred ca voi avea timp de postat. In orice caz o sa va pun un rezumat, daca va avea vampiri sau nu veti afla, poate sunt oameni poate sunt vampiri, asta ve-ti afla pe parcurs. Nu e genul meu sa las in suspans,dar voi incerca. Sper sa-mi iasa:)
Deci chestia numita rezumat:))
"Bella este model la Victoria's Secrets, Edward cantaret de rock. Se cunosc in stiuatii nu prea dragute:) O palma poate face multe. O razbunare si mai multe! Dar stiti cum se zice "De la ura la dragoste e un singur pas in lume. Oare il vei face?" Oare o sa fie ceva intre ei? Sau toata viata lor se vor razbuna unu pe altu?"
Sper sa va placa si deh stiti doar citit si comentati:) Cu toate ca o sa am 3 ficuri promit sa nu le neglijez pe niciunul si poate daca va place voi scrie si un al patrulea. Momentan sunt cuminte:))
Kisses vaniLLa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu