luni, 5 iulie 2010

Capitolul 3

Bella POV

-Ah! Ceas tampit!
Ce? Daca nu dorm, nu inseamna ca nu am voie sa ma prefac?!

M-am dat jos din pat si m-am uitat la ceas.
"6:00, fuck! Prima ziu de liceu, clasa a 12-a, firar el de liceu cu ideile lui Charlie cu tot!". Telefonul a inceput sa sune. Era un mesaj de la Chalie. "Sper sa zica sa nu ma mai duc la liceu! Doamne ajuta"
"Draga vezi ca Jaems vine sa stea la voi cateva zile! Ai grija de el si vezi cum te comporti! Te rog sa nu-l spanzuri!"
-Aaaaaaaaa!am inceput sa tip.
Toti au dat buzna pe usa mea. Eram in mijlocul camereii cu o fata speriata,incepusem sa injur mai ceva ca un birjar.
-Ce-ai patit?m'a intrebat Leah.
-Jaems!am soptit.
-Ce?au intrebat toti.
-Jaems!am spus la fel de incet.
-Ce?m-au intrebat ei.
M-am enervat si am tipat:
-Jaems! Vine la..la..la noi, trei...trei zile.
-CINE?
-Cum ai auzit Seth! Chiar trebuie sa ma repet?!
I-am trimis lui tati un mesaj. "Cand vine?", mi-a raspuns imediat, "Azi"
-What?!iar am tipat

-Acum ce mai e?m-a Intrebat playboy.
-Vine azi!
-Cum?a tipat Seth.
Cred ca incep sa ma satur de tipete.
-Azi?a spus Leah nervoasa, sau mai bine zis a intrebat, desi era o intrebare retorica.
-Ne-am ars!a continuat Seth.
-Ce e asa de rau?
-Play..Edward tu nu-l sti pe Jaems!am zis furioasa. E un om de nimic! De cate ori e langa mine imi vine sa-l strang de gat!am continuat ducand mana la gat.
-Da Jaems e cel mai mare nenorocit din lume! Am auzit ca a fost la puscarie!
-Leah eu sunt sigura, cica ar fi fost pentru crima si viol.

-Nu stiu Bella, dar asa cred.
-Cine a fost la puscarie pentru crima si viol?a intrebat Jaems?!
-Aaaa...Mike! Un baiat de la liceu!am zis repede, parca era unu Mike la noi la liceu,nu?!
-De unde sti?
-Il cunoaste....Emm!a zis Al.

-Asa-i! a zis Emm repede. E un nenorocita fara pereche!
-Eu am auzit si Jaems!a zis el.
-Da! Pai asa il cheama pe verisorul lui!a spus Edward. El e adoptat, dar stiti ca genele se mostenesc.
-Aha! Imi pare rau de el!a spus jigodia de Jaems cu o fata de prost.
Din propia experenta stiu ca Jaems cand are fata de prost se gandeste intens. Edward a marait, iar Alice se uita nervoasa ochii avand o nuanta de rosu sangeriu. Am tusit ca sa le atrag atentia lui playboy si Alice
Amandoi au dat din cap si s-au calmat. Nu de alta, dar nu vreau ca jigodia de Jaems sa afle ceva, e de ajuns ca matusica ar vrea sa-i spuna. Bine ca cei ca noi nu pot transforma oameni, asta mai imi trebuia......


Edward POV
Sa-l ia dracu pe Jaems! Il urasc de moarte! Prostul nu ma mai recunoaste,in fine trebuie sa ma gandesc cum sa ma razbun pe Bella......
Gata stiu! Ea zice ca nu ma place, dar daca as face-o sa se indragosteasca de mine? Atunci ar primi ce merita, pentru ca nimeni nu-i lipeste lui Edward Culle o palma fara sa plateasca pentru asta! Dar cum sa fac asta? Hmmmmmm! Imi va trebui o lista pentru asta. He he he Edward esti un geniu! Desi as fi cam rau, dar asta e. Viata e o curva si trebuie s-o tratezi ca atare, nu?
Toti am plecat din camera lui Bella si ne-am dus in camerele noastre pentru a ne pregati de liceu. Ah abia astept liceul, fete noi=partide noi. Edward Cullen esti cel mai tare din tot orasul asta si sa recunoaste...esti al naibi de sexy!
Mi-am ales o pereche de blugi largi negri si o bluza albastra super stramta care imi arata pectorali bine lucrati. Deh ma mandresc cu corpul meu!
Deci lista, hmmm.... Sa-mi caut o foaie si un pix. Gata am gasit!
Dupa ce am scris vre-o cinci idei, ca momentan sunt in pana de idei mi-am luat ghiozdanul si am plecat la scoala. M-am urcat in puiutul meu si am plecat. Telefonul a inceput sa sune si cand m-am uitat era Alice.
-Da All?am intrebat plictisit.
-EDWARD CULLEN TRECI IN IARBA MEA INAPOI CA NU AVEAM CU CE SA MERGEM! s-a crizat spiridusu.
-P.m.! Nu puteti merge cu Bella?
-Nu tampitul! Ai uitat ca masina ei are 2 locuri?! Si plus ca saracul Seth trebuie s-o tina pe Leah in brate! DECI MISCATI FUNDU INCOACE!
-Bine crizato!am spus deja nervos.

M-am intors si i-am luat si pe ceilalti. "Doamne ma urasti!!!"
Alice a aprins combina si a pus Delta Goodrem-A little too late. Ma omoara fata asta!

Am ajuns la liceu si am plecat sa ne inscriem si apoi ore. Pfff! Am facut deja rost de numarul uneia, Jessica parca. In fine, imi fac treaba si apoi pa.

Un comentariu:

  1. super tare.cat am asteptat eu capitolul asta :))
    "Edward Cullen esti cel mai tare din tot orasul asta si sa recunoaste...esti al naibi de sexy!"ce modest e edward :))
    si ce prost e james :))
    ma duc la next.
    app sunt primaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere