joi, 15 iulie 2010

Capitolul4

Ma duceam spre cantina nervoasa. Nu stiu ce e cu aceasta stare, dar ceva o sa se intample.
Cand am intrat in cantina am vazut-o pe LAurent cu o batea pe Angela. "Tarfa!"am gandit revoltata, amintindu-mi de vechea Bella si de ce urasc liceul. Am mers spre ea cat de repede am putut, dar la mers uman. M-am infipt in parul ei si am intors-o cu fata spre mine.
-Asculta aici tarfa ordinara ce esti, daca odata te mai iei de cineva mai slab te bat de te vei ruga sa ajungi mai repede in mormant! Ati inteles?
-Cin'te crezi sa-mi spui ce sa fac si s ama ameninti?a spus ea smucindu-se.
Asta a fost picatura care a umplut paharul, deja istoria se repeta si am de gand s-o fac sa plateasca, chiar daca nu ea a fost d evina pentru faptele stra strabunicasii, dar n-am chef de alta tarfa.
-Bella Swan!am spus si am aruncat-o spre o masa trantind scaunele. Fii atenta aici, findca nu ma mai repet,daca odata in viata ta patetica te mai iei de Angela sau de altcineva, exceptand tarfele cu care umblii, o sa-ti  rup carnea putin cate putin pana la os. M-ai inteles javra?
-D..d...da,a spus ea balbaindu-se.
M-am intors cu spatele la ea, dar am auzit-o cand s-a ridicat si s-a repezit spre parul meu. M-am intors cu 180 de grade si am prins-o de par aruncand-o exact in recipientul de gunoi. Asta mi-a amintit de tania cu a ajuns in cosul de gunoi la firma fiindca mi-a taiat rochia preferata. Am pufnit si m-am intors spre Angela care plangea. Am luat-o in brate si am incercat s-o calmez.
-Gata Angela, linistestete! Shhhhh! Totul o sa fie bine! N-o sa se mai ia nimeni de tine!am spus tare si raspicat.
-Mul...multumesc!a spus ea inca plangand.
Se sunase de mult si m-am ridicat in piciore oferindu-i lui Angela mana ca sa se ridice si ea.
-Ce ora ai?am intrebat-o hotarata s-o duc la ora.
-Biologie!a spus ea.
-Perfect aceasi ora am si eu. Hai ca mergem impreuna daca nu te superi?!
-Desigur!a zis ea zambind.
Am intrat in clasa si spre norocul meu proful nu intrase. M-am asezat in aceasi banca cu Angela, aceasta multumindu-mi din priviri. M-am uitat la ea bland si am dat din cap intelegatoare. "Angela iti promit ca nimeni nu se va mai lua de tine, chiar daca va fi nevoie sa te schimb, dar o sa am grija sa nu devii un montru fara inima ca mine!" am gandit abtinadu-ma sa nu urlu.
-Domnisoara Swan!a tipat profu.
-Ce mata vrei?a urlat si eu nervii findu-mi intinsi la m,axim.
-Birou directoare! Acum!
-Dute tu!am zis si m-am dus spre usa, deschizand-o si facandu-i semn sa iasa, dar javra n-am vrut asa ca m-am dus spre el, l-am luat de mana si l-am dat afara din clasa. CA sa mai urli ca descreieratul la mine data viitoare!am spus cu un zambet dracesc si am inchis usa in urma mea.
Toti au inceput sa rada, dar nu i-am bagat in seama si m-am dus in banca langa Angela. Profu a intrat cu o fata de javra plouata.
-Domnisoara Swan va rog sa va mutati in banca cu domnul Cullen!a spus el calm.
-CE?am tipat odata cu Jessica(care statea in aceasi banca cu scarbosul de Cullen) si insusi mister Cullen.
-Eu nu stau nici moarta cu scarba aia de Angela!a spus Jessica scarbita!
-Aculta aici scarba ordinara, daca te mai iei o singura data in viata de Angela si e valabil pentru toti, ce-a patit Laurent e nimic pe langa ce-o sa patiti voi! O sa rugati indurare si mile si in loc de asta veti vedea cum canta draci live! Atit inteles? Si stai linistita n-o sa stai cu Angela in banca pentru ca eu nu ma mut cu scarba ai de Cullen! Si Jessica nu ma fa ca nu mai vi la scoala, cel putin nu pe propiile picioare!am zis zambind diabolica si mn-am asezat linistita in banca.
Dar nici bine nu m-am asezat ca un baiat s-a repezit spre Jessica si atunci mi-am dat seama ce era acel baiat. Am sarit repede din banca si l-am prins pe acel baiat de guler tragandu-l dupa mine.
-Imi spui si mie ce faci aici? Cum cutezi sa vii aici si sa ne expui? Stii ce greu e sa stergi mintea oamenilor?
Baiatul sau mai bine spus demonul caci asta era, defapt asta eram cu totii, se uita la mine cu o privire de miel dus la taiere.
-Nu stiam ca sunteti aici,a spus el pe un ton scazut.
-O serios?! Si te-ai gandit ca daca nu sunt nu aflu?!
-Cam asa ceva,a spus mai mult pentru el.
M-am enervat si i-am rupt o mana, acesta a tipat ca din gura de sarpe. Se pare ca vrajitoarea a avut dreptate, pana la urma oamenii vor afla de noi. Pfff! Ce pocarie, 3.000 de ani de secrete si acum totul se duce pe apa sambetei.
-Chiar daca eu mor, mai sunt multi ca mine si pana la urma oamenii vor afla,iar tu si familia ta vezi putrezii in iad unde va ie locul!a spus si n-am mai rezistat si i-am rupt si mana dreapta.
Am luat telefonul si l-am sunat pe Emmet.
-Bella stiu ca ma iubesti si nu poti sta fara mine, dar te rog sunt in ora asa ca nu pot vorbii!a spus Emmet
-Emmet lasa glumele nesarate si miscati fundu in coace ca am nevoie de tine findca am prins un demon si sunt sigur ca-ti va placea ce vei auzii, a da va scoatei pe toti de la ore. Ok?
-Da Belly!a spus si a inchis.
M-am intors si ma uitam la demonul de langa mine cum statea paralizat. M-am aplecat pevine si am inceput sa vorbesc.
-Iar mi-am folosit puterea fara sa-mi dau seama?l-am intrebat insa acesta n-a schitat nici un gest. Mda se pare ca da! am zis ridicand din umeri. Oricum daca nu vei spune tot sau daca vei minti iti promit o moarte in cele mai mari chinuri!am zis nonsalanta si mi-am luat o tigare din pachet.
Da fumez, si? Care-i faza? E doar un mod de a ma calma, sa sa n-au nici un efect asupra mea, dar ma calmeaza. In mai putin de 5 minute toti erau afara, ecxceptandu-l pe playboy.
-Unde mamicuta lui este prstul de Edward?am intrebat nervoasa, deza rupand pachetul.
-Nu l-a lasat ala de biologie sa vina!a spus Rose.
-Fuck! Voi stati cu ochii pe demonas cat timp eu ma duc dupa Eddy!am zis si am plecat spre clasa de biologie.
Am mers pe coridor, indraptandu-ma spre clasa de bio. Am intrat nervoasa in clasa si l-am apucat pe Cullen de mana, ce scarbos.
-Domn'profesor tipati la urmatoarea ora de bio la mine, ca acum e ceva serios!am spus si l-am tras pe Cullen pana la masina.
Imediat ce am ajuns am vazut ca demonul vrea sa se evapore.
-O nu! N-o sa scapi fara pedeapsa!am spus si am format un scut din care nu putea sa iasa.
Toti se uitau uimiti la mine, in fine.
-Asta e una dintre puterile mele,am spus nonsalanta.
-Cate puteri ai?a intrebat playboy.
-Cate puteri vreau,am raspuns plictisita.
-WOW!se minuna el.
-Mda. Acum daca am terminat cu intrebarirel retorice putem sa revenim la demon?!
-Da!a zis Aly hotarata.
Demonul statea inchis in scut,care avea forma unui glob. Acesta s-a uitat speriat la mine. I-am zambit draceste si l-am facut sa dispara.
-Unde s-a dus?a intrebat Edward.
-La mine in subsol, inchis intr-o cusca speciala pentru demoni.
-Pai si Bella cum a disparut?
-Alice va povestesc diseara! Ok?
-Ok Bella!a spus aceasta si mi-a zambit.
Ne-am urcat toti in masini si am plecat spre casa mea.

2 comentarii: